wtorek, 27 stycznia 2009

drugie koty wysyłamy też za płoty ;)



Witam wszystkich , koleżankę Euforkę :) Nareszcie udało mi się dołączyć.
Również mam nadzieję , że będzie się tu działo ;)

Może na początek kilka słów o tym ,na czym będzie polegał mój wkład w tworzenie bloga.
Otóż ostatnimi czasy zajmuję się głównie tworzeniem kartek okolicznościowych.Głównie na konkretne okazje i dla konkretnych osób.
Może pewnego dnia uda mi się potworzyć dla samego tworzenia...
A jeśli mowa o czasie ,muszę dodać , że zdarza się ,iż spod moich rąk wyjdą nie tylko kartki : druty do robótek i maszyna do szycia również nie są mi obce.

Na dobry początek pierwsze zdjęcie przedostatniej wykonanej przeze mnie karteluchy (ostatnia nie dotarła jeszcze do adresata , więc poczekam z jej publikacją ;) )


Zaczynamy ! Miłego czytania i oglądania ! :)

2 komentarze:

  1. wiedzialam , ze to kiedys nastanie .. superr !!! gratulujee

    OdpowiedzUsuń
  2. heee Ja wiedzialam ze tak bedzie.....trzymam kciuki za rozwoj "firmy" powodzenia

    OdpowiedzUsuń