wtorek, 17 lutego 2009

Zrobiłam sobie prezent...

... urodzinowo-walentynkowy ;)
Buszowałam po ebay'u i jak zwykle wpadłam w zakładkę "crafts" - i znalazło się samo jakoś :D
Zestaw "startowy" :)
Za parę dni będę szaleć ze stempelkami i embossować !!!Już od jakiegoś czasu "chodziło" to za mną.
W zestaw wchodzą :
-nagrzewnica (do embossingu i nie tylko )
-11stempli (m.in. Anita's ,Whispers,10 mocowanych na drewienkach ,jeden :Prosiaczek ,gumowy)
-mazak do embossingu
-tusze : czarny , niebieski, fioletowy, złoty i bezbarwny
-6 pudełeczek pudru do embossingu(kilka z nich używanych ale nadal zostało wiele )
-2 bloczki akrylowe (Lakeland) do montowania stempli
-owalny stempelek z napisem "Handmade by"
Cena baaaaaaaardzo okazyjna !Już się cieszę jak dziecko ;) A za jakiś czas (za kolejne 2 przesyłki lub 3 ) mąż zablokuje mi dostęp do ebay'a ;) :D




edit:
Wklejam swoje zdjęcie "zdobyczy" ;) (zamiast tego pożyczonego z aukcji ebay)
Stempelek z kwiatkiem po lewej stronie dokupiony przeze mnie , jak również biały tusz pigmentowy Vibrance (już mam na oku kilka dodatkowych kolorów , przede wszystkim do postarzania brzegów ).
I już niedługo postaram się zamieścić jakieś efekty "zabaw" ...

1 komentarz:

  1. super :) Ja już się nie mogę doczekać pierwszych prac :D

    OdpowiedzUsuń