środa, 18 marca 2009

Retro ?...




W poniedziałek dotarły do mnie papierowe kwiatki w kolorze ivory i musiałam ich użyć właśnie w taki sposób i okazje się znalazły ;)
Pierwsza kartka , z odcieniami różu i fioletu , dla koleżanki na urodziny.
Druga , z myślą o urodzinach mojego brata za 9 dni , prawie "seryjnie" ;) z dodatkiem embossowego szlaczka dookoła- akurat dziś doszły narzędzia do embossowania(szablon przywędrował parę dni wcześniej i czekam na jeszcze jeden) więc je wypróbowałam.
Trzecia kartka z zeszłego roku , zrobiona na urodziny mojego Taty-wykorzystuję podobną tematykę żeby zamieścić zdjęcie.

2 komentarze:

  1. Eternity widzę, że szalejesz ;) Kartki są bardzo ładne, takie delikatne..

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Euforka :)
    szaleństwo to na razie mnie ogarnia na punkcie wielkanocnych kartek - potrzebuję 11 sztuk , zacięłam się po 6
    ale chyba zdążę ;)

    OdpowiedzUsuń