niedziela, 28 czerwca 2009

Agat mszysty - kamień mocy.

             Ma dobroczynne właściwości. Był używany przez Indian do wzmacniania siły wojowników i zabezpieczania przed wrogiem.  Dziś kamień ten poleca się ludziom o niskim poczuciu wartości i ludziom poszukującym pracy, szczególnie takim którzy boją się rozmów kwalifikacyjnych. Agat mszysty przyciąga bogactwo i obfitość, daje siłę przebicia, zwiększa skuteczność działania w każdej dziedzinie. Kamień na stresy, bloki w komunikacji i depresyjne myśli - poprawia samoocenę, uwypukla zalety charakteru i dodaje optymizmu. Na poziomie duchowym kamień ten połączony z naturą odnawia duszę i pozwala zobaczyć piękno we wszystkim czego się doświadcza. 

agat mszysty w srebrnej oprawie 



2 komentarze:

  1. od jakiegoś czasu mam wahania nastrojów. Niedawno dostałam od koleżanki agat mszysty jako wisiorek./ Dziś go włożyłam. Jeszcze zanim przeczytałam ten tekst, czułam się lepiej (więc nie mogła to być autosugestia).

    OdpowiedzUsuń