środa, 3 czerwca 2009

Urodzinowo/rocznicowo








3 kartki urodzinowe ,2 z okazji rocznicy ślubu oraz karta kalendarza na czerwiec(najwyższa pora po 3 dniach ;) ).
Z racji tego , że adresatki zaglądają na bloga i tego , że wyślę je dopiero jutro , nie napiszę ,która jest z jakiej okazji (widać tylko na jednej) i która jest dla kogo.Będzie wiadomo po otwarciu koperty ;) Z tego też powodu na kolażu z widokiem na wnętrze kartek zamazane są życzenia.
Przy kalendarzu na karteczce dopiętej z boku są wypisane ważne daty.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :)
    Zapomniałam dodać w poście , że przecież jedna jest również dla Ciebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :))))

    przynam, że po cichu się domyśliłam ;)
    i już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pikne,moja trzecia od gory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a moja czwarta od góry :D cudo! Jeszcze raz ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja dopiszę - pierwsza i piąta z okazji rocznic ślubu(dla Marty z mężem i Izy z mężem), druga urodzinowa dla mojej mamy
    :)))

    OdpowiedzUsuń