piątek, 5 marca 2010

z dedykacją dla Raka

Perły szczęśliwe są dla osób urodzonych pod wpływem Raka. Podobno mają osładzać, uspokoić i wprowadzić równowagę. 
Perła powstaje w muszlach niektórych mięczaków wydzielających perłowy płyn, który odkłada się wokół jakiejś drobiny twardej materii, której udało się dostać do wnętrza muszli. 
perła, elementy posrebrzane
Perła jest symbolem czystości.

Podobnie jak dziś, w dawnych czasach perły były cenione bardzo wysoko. Dawniej skruszona na proszek i przyjmowana z wodą albo rozpuszczana jako lekarstwo w kwasach, stosowana była na liczne dolegliwości.
masa perłowa, elementy posrebrzane
Należy pamiętać, że metalem Raka jest srebro.






Wraz z perłami zaleca się nosić szmaragd lub kamień księżycowy.
Kamień księżycowy czyli selenit symbolizuje nadzieję. Kamień szczerości uczuć i dobroci serca.
Szmaragd przede wszystkim przynosi szczęście zakochanym. 


7 komentarzy:

  1. O, to coś dla mnie:)
    Srebro uwielbiam.
    Równowagi potrzebuję:)

    Wszystko się zgadza:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubie srebro choć jestem Panną :) będzie coś o Pannach? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ida - zgodnie z zapowiedzią ;)

    Mi - w takim razie następne będą Panny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też tylko srebro noszę. a jaki kamień jest dla zodiakalnej Wagi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Emma o Wagach też będzie w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, proszę o Pannach. Może być o Pannach - mężatkach. No, co zrobię, tak wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :-)
    zwłaszcza, że Wagi uwielbiają świecidełka. nie wiem czy wszystkie, ale ja tak.

    OdpowiedzUsuń