sobota, 18 sierpnia 2012

Mój kącik

Mój kącik dłubalniczy ;) zmienił trochę aranżację - zyskał stół (zrobiony przez mojego małża) pod maszynę do szycia i big shot'a. Znalazło się też miejsce na przerobiony segregator na kasety magnetofonowe-pozbyłam się plastikowych szufladek i przemalowałam na biało , służy teraz za pojemnik na arkusze papieru.

Przed

Po

Nad stolikiem ramki przerobione na kieszonkę i igielnik oraz stara drewniana skrzynka jako półka.
Ramki i skrzynka z pchlego targu (trzecia ramka czeka na pomysł na przerobienie).
Taka forma wykorzystania skrzynek chodziła za mną już od jakiegoś czasu (naoglądałam się takowych w sieci) tylko odpowiedniej (odpowiednio starej z "tym czymś" ) skrzynki mi brakowało.

P.S. Stolik i to całe poprzeukładanie na zachętę dla mojej krnąbrnej maszyny do szycia - ma teraz stałe i swoje własne miejsce, z matą którą łaskawie sobie uszyła , czeka jeszcze na pozszywanie pokrowca. Może się więcej nie zbuntuje ... ;)


Pozdrawiam , Elka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz